instamomdegil Bugün 1 aylık olan kızımın her altını değiştirmeye çalıştığımda kızın ağlıyor. Neyş yanlış yapıyor olabilirim ?
nurakkaya7 instamomdegil Yalnış yaptığınız için değil normal bir süre sonra geçiyor çıplak kalmayı sevmiyorlar sanırım anne karnından çıktıkları için benim kızımın da 2 aya kadar öyleydi
cansu2600 instamomdegil Benimde bebeğim öyleydi altını değiştiriyorken sanki etlerini cimcikliyomusuz gibi ağlıyordu şimdi 43 günlük tam tersi oldu üstünü giyindirirken ağlıyor bu seferde hep çıplak durmak istiyor 😁
yanaklibebek nurakkaya7 benimki şimdi 1 yaşında çıplak kalmak için ağlıyor 😂😂😂😂 bu döngü bitmiyor yani
merveems Bizde 3aylık olduk altını kapattırmak istemiyor 😂 zamanla değişiyormuş yani başta bizde öyleydik