Oğlum 22 aylık 10 buçuk kilo nerdeyse bir yıldır aynı kiloda 80 cm boyuda neredeyse bir yıldır aynı sayılır asla yemek yemeyen ve aşırı seçici bir çocuk. Ben asla yiyip yiyip çocuğum yemiyor diyen yada kaşıkla peşinde zorla yemek yediren biri olmadım gerçekten aç yaşıyor ve ben artık sürekli ne pişiricem bugün die düşünmekten stresten strese giriyorum. Asla yumurta et tavuk sebze yemeği süt hiçbir şeyi azına sürmüyor. Yediği tek çorb yoğurt sabahta tost yada patates kızartması bazen bunları bile yemez. Beni emiyor ama çalıştığım için zaten gün bıyu emme olayıda yok. Benle aynı durumda olanlar ne yapıyor acaba?