barbiee_ 13 aylık bebeğim biz zaten anlıyorduk içe bi kayma olduğunu 11 aylık iken doktora götürdük doktor her türlü şeye baktı ve h bi şey yok yalancı kayma dedi bebeğinizin gözleri çekik diye nereye odaklansa size kayıyor gibi geliyor dedi ama 12. Ayın da sağlık ocağına aşı için götürdük doktor sağ göz de kayma var bariz belli dedi götürdüğümüzü ve denilenleri anlattık bence bi doktorla yetinmeyin 2. Ye de götürün farklı birine dedi şuan Cuma günü tekrar götürücez bakalım umarım bunda da bi sorun çıkmaz