Kızlar bebeğim 21 aylık son bir buçuk aydır kabız yani 3 gün yapmıyor bir gün yapıyor keçi dışkısı gibi yapıyor zorlanıyor vs vs şu son 3 gündür de yapamıyor kayısı yediriyorum vs ama dulcosoft falan mı alsam ne yapsam. Yani neden kabız oluyor anlamıyorum her zaman yediğini yiyor çok yemek yiyen bir çocuk da değil seçici beslenmesi hep aynı ve eğer bu dulcosoft vs alırsam nasıl içiricem kara Kara düşünüyorum