Oğlum 17 aylık normalde yemesi iyidir seçer ama seçtiğini de yer öyle söyliyim. Ama şu an hasta olduğu için yemiyor. Sık sık emziriyorum. Aslında hiç iki yaşını beklemeyi düşünmedim daha önceden kesecektim ama ya hasta olursa düşüncesi korkuttu beni. Hani bağışıklığı falan güçlendirir diye düşündüm anne sütü. Tam da şuandaki gibi düzgün beslenmediği için emziriyorum ona rağmen enerji kaybı var. Neyse benim sıkıntım gece oluyor emdiği için çok uyanıyor sırf bu sebeple kesen var mı merak ediyorum doğrusu