Ben hic kullanmadim hediye geldi evde duruyor oylece suan 13 aylik yurumesi yok sadece koltukta tutunarak duruyor gunde sadece en fazla 5 dk koymayi dusunuyorum ayakta durmasi ve adim atmaya cesareti olsun diye yoksa benim cocugum cok tembel hantal yurumez oylece durur oldugu yerde zarari ne kadar olur bilmiyorum icimde el vermiyo ama bi deneyecegim iki uc gun vicco dan ayakkabi aldim onu giydirip (parmak ucu basmasin diye) sadece adim atabilecegini anlasin diye 5 dk belki daha az gozetimimde bindirmeyi dusunuyorum