tosbiksmoms Kizlar 2 defa test yaptım negatif çıktı. Belim ve kasıklarım çok ağrıyor ama bir türlü olamıyorum. Varmı benim gibi olan.
Sare_nuhaninannesi_05 tosbiksmoms mevsimsel gecikme veyahut psikolojik olabilir gecikmeler böyle meydana geliyor özellikle şu siralar emvsimsel gecikmeler çok oluyor diyorlar
D_deniz tosbiksmoms bugün yarın adet olmazsan kadın doğuma git. Hamile olmasan bile 35günü geçen gecikme kontrol gerektirir. Bazı kadınlar ıkı ayda vs adet olur onlar istisna
PrensesAnne_ tosbiksmoms merhaba mevsimsel gecikmedir büyük ihtimalle benim de bu ay 15 gün gecikti 🤦🏻♀️ sonunda oldum ama 😍
BordoHuniliAnne tosbiksmoms öyle düşün öyle olsun 😅 benim biri 2 ay sonra 3 yaşına girecek biri ise 17 aylık, o yüzden sadece, mevsim değişikliği diye düşünmek istiyorum 😅
BordoHuniliAnne tosbiksmoms yok yapmadım, randevu aldım Yarın kan verecem. Spiral de var, ama korkuyorum yine de 🤦🏻♀️
aslialk Benim evde yaptığım test negatif çıkmıştı, ertesi gün öylesine kan verdim hamile çıktım şüpheleniyorsanız kan tahlili yaptırın mutlaka
tosbiksmoms D_deniz evet pazartesiye kadar olmazsam gitmeyi düşünüyorum. Normalde hiç bu kadar gecikmezdi
tosbiksmoms BordoHuniliAnne bende 3 defa yaptım negatif çıktı akşam 7 ye randevu aldım bakalım ne diyecek.
papatya0909 tosbiksmoms merhaba adet oldunuz mu benim de 10:15 gün falan oldu geçeli 15 gün rahat olmuştur hatta Bir kere test yaptım negatif çıktı ama acaba diyorum bir daha mı test yapsam korku düştü içime gelmiyor nedense
tosbiksmoms papatya0909 yok bugün 9. Gün doktora gittim kist varmış o gecikme yapmıştır dedi pazartesi tekrar gideceğim.
PrensesAnne_ papatya0909 sıkıntı yapmayın bu dönemlerde çoğu kadınıb böyle oluyormuş mevsimden dolayı eğer korkularınız varsa test yapın bende test yapmıştım çünkü bir gün sonra da adet oldum
papatya0909 PrensesAnne_ Ben de test yaptım bir şey çıkmadı ama kaç gün geçti yine hala olmayınca iyice panik olmaya başladım ilk defa böyle oldu gerçekten çok ilginç🤨🤨🤨🙃🙃🙃