Kızlar kızım 2.5 yaşında son zamanlarda inanılmaz iştahsız. En sevdiği şeyleri bile yapıyorum bi lokma yiyip bırakıyor. Üstüne bide hasta oldu grip ozaman zaten komple iştah gidiyor. Neyse düzeldi bir iki gündür ama artık zayıflamaya başladı. Sizin kullandığınız memnun kaldığınız iştah açıcı ilaç şurup takviye vs bişeyler varmı ?