Pembemsi bi lekelenmem oldu iki gün geçti kahvemsi bi akıntı geldi idrardan sonra bi seferlik devamı gelmedi idrar çokluğun var ama yanma vs. Bişey yok sonra iki gün kasık ağrısı çektim sanki adet gibiyim de değilim kızımı da öyle öğrenmiştim ben bu olanlardan sonra adetimi bekleyemedim test yaptım test negatif çıktı regl olmama 7 gün var sonuc belki yanlış olabilir dimi regşl günümü bekleyip netleştirmek için