14 aylık bebeğim 1 yaşında emeklemeye başladı yürümüyor biz tutarak ayakta tutmaya çalışıyoruz 10 sn desteksiz duruyor sonra kendini bırakıyor nasıl ayakta dengede durucakta yürümeye başlıcak bilmiyorum. Yerde vakit geçirmeyi hiç sevmiyor yatağa koyunca hızlı hızlı emekler dizlerinin üstüne kalkar ama kendini hiç kaldırmıyor napcam bilmiyorum