Pare66 Merhabalar arkadaşlar, kızım 3 buçuk yaşında , kreşe gidiyor malum sürekli hasta boğaz enfeksiyonu vs..bu zamana kadar hiç vitamin ve benzer seyler kullanmadım kullanmak gerekir mi fikirlerinizi öğrenebilir miyim.
Ococila Benim oğlumda öyleydi ilk seneyi hep hasta geçirdik o zaman vitamin vs de içmezdi devamlı boğaz enfeksiyonu geçiriyordu şimdi argivit veriyorum + kış aylarında bağışıklığı da arttırmak amaçlı d vitamini + ¾ günde bir möllers balık yağı ara arada 10 gün süreyle probiyotik veriyorum hepsi doktor tavsiyesi doktor takipli gidiyoruz hastalıktan çok yorulduk çok yıprandık