Mamayı 60 ml veriyorsan yarısında gazını çıkarıp tekrar devam edip bitince tekrar çıkarabilirsin. Sırtını karnını havalar soğuk olduğu için sıcak tutmalısın. Bide ben çok ağladığında havluyu ütüleyip her katını ayrı ayrı iyice sıcak hale getirip karnına sırtına sarıyorum. Daha rahat uyuyor ve gazı toplanıyor sabaha çıkarıyor. Benim bebeğim 6 aylık çok gaz sorunumuz olmadı ama soğuk aldığında falan çok gazı oluyor. Sabah da ilk defa maflor probiyotik verdim bizimde kaka sorunumuz var geç yapıyor sabahtan beri sürekli gaz çıkarıyor. Hemen de uykuya daldı rahatladı