Benımkıde yumurta yemıyor,her cesıt denıyorum ama basarız oluyorum hep…pankek gıbıseylerı yapmama degmıyor bır lokma yedıgı ıcın…ama yumurtayı ıslarla yınede hep yapıyorum belkı alısır dıye…peynır zeytın bıraz yer bır lokma salatalık domates sanlıysam bıraz ekmek ıcı ıle kahv ısını tamamlamaya calısıyorum her sabah ( 15 aylık)