Kusura bakmayın arkdaşlar 4 aylik bi kizizm var ben akşamları bisyer yemeden uyumuyorum süt olsun veryim diye mamada veriyorum ama kendi sutumu daha ck vermek istiyorum bi kaç gündür göğüs altımdan karın altima kadar agiriyor intihap geliyor gibi oluyor ama gelmiyor gaz yapma veya tuvalete ihtiyaç duyuyor gibi oluyorum kusura bakmayın bugün aksamlri aksam yarısi ve sabhlari kahvaltıdan sonra oluyor bugün ise böyle karnımdan kalbime sancı geliyor gibi oluyorum kötü oluyorum hastneye gitmek istmiyorum ilaçlar yüzünden süt veriyorum ya kizima sizede oluyormu ne yapmam gerek sizce