melikelinaa melikelinaa melikelinaa hayır Tazyik bir anda olan bir şey değil önceden neden yapmıyordu
zehranisaa melikelinaa arada benim de korkum geliyor çünkü emmeden uyuduğu cok oluyordu kaç gün tek memeyi emmediğini biliyorum farklı pozisyonlarda emzirerek tekrar alıştırdım
melikelinaa zehranisaa benimki max10 dk emip bırakıyor ben kendim kucağımda uyutuyorum doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum
eymenesra zehranisaa evet tazyikli sütün ne olduğunu bile bilmiyordum ben ilk aylar hep tıkanıyordu sonra bir sütümü sıktım hani hortumu elinle suyun önüne tutarsın sıkarsın ya o şekilde fışkırıyor tazyikli bu şekilde mi oluyor
Adser Benimde öyle şuan bebeğim 6aylık zamanla alışıyor ben önden sağma yapıyordum ama yinede tazyikli geliyordu halada öyle ama alıştı artık