EcrinMelek1- @fundagb embriyo transferim tutmadı malesef 😔 nasip olurda 2. Kendiliğinden olursa aklımda bulunsun ☺️
fundagb EcrinMelek1- hayırlısı böyleymiş diyin.. doğru zamanda gelmeyi beklediğine eminim. Hiç üzülmeyin 🫶🏻
EcrinMelek1- @fundagb evet bizde hayırlısı buymuş diyip 2 yaşındaki kızıma Allah sağlıklı uzun ömürler versin diyip yolumuza devam ediyoruz 🤲