[silindi] Kızlar geçen bir postta görmüştüm egzama için çözüm isteyen vardı. Benim eşimin ellerinde egzama oldu . İbrahim Saraçoğlunun kürünü yapıyor ve geçti . Kür kuru dutla yapılıyor . İsteyen baksın denesin
Meri-Mel [silindi] Sağ ol canım benim var ben de denedim fakat geçmedi fakat kur değilde dut kurusu ile ellerimi yıkadım sürekli geçmedi 🥴 Çok ileri düzey değil çok şükür de krem var çok nadir kullanıyorum.
Aysulsn [silindi] yıllardır ensemde geçmeyen egzamam var ilaç doğal kürler hiçbir şey fayda etmedi bunu deneyeceğim 🤍
[silindi] Meri-Mel eşimde krem kullandi ama geçmedi dut kurusunu kaynatıp elini sokup bekletiyor bir süre. Geçti onunki
[silindi] Aysulsn dene bakalım tatlım İbrahim Saraçoğlunun kürleri genelde iyi oluyor bende de sivilce kürü işe yaramisti
Lavinya222 [silindi] birde pamuk vardı okuyorlar üstüne egzamaya sürüyorsunuz 3 hafta geçiyor annemde denemistik bilginiz olsun