Kızım 3 aylık.Gündüz uykuları 20-30 dakika uyandığında gözleri kapalı ağlıyor,sanki uyku yetmemiş ama uyanmış gibi.Bazen 1 saat uyuyordu o zaman güzel uyanıyor.Böyle 20-30dakika yetmiyor gibi ama çözümü nedir anlamıyorum delirmek üzereyim sürekli uykulu ve huysuz davranıyor sonrasında.Tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var😭