Kızım 20 aylık sütten kestim 4 gün oldu ama iyiye gitmesi gerekirken kötüye gidiyor sizde de aynı durum mu olmuştu meme istemiyor ama çok huysuz bacagıma yapışık temel ihtıyacları yapamaz hale geldim bu hep böyle mi olcak başından geçenler yardımcı olur musunuz