Arkadaşlar kurutma makinesi önerilerinize ihtiyacım var bebekten sonra kışın olmuyor balkonumda yok bide yetişmiyor hangisini yıkayacağım şaşırdım😩 aklımda grundig var kullanan bikaç tanıdığım var memnun ama onun dışında da öneri istiyorum çok yüksek fiyatlı bişey bakmıyorum 20.000i geçmesin yani😒