Yani çok evhamlı panik biri değilim ama danışmak istedim sizlere.bebeğim çok güzel sesler çıkarırdı.çığlık atardı,agulardı falan.her dkk ses çıkarırdı uyurken bile ses çıkarırarak uyurdu.sürekli dönerdi falan.şimdi 6 ay 8 günlük.ses çıkarmıyor hiç.binde bir yani.agzını kapatıyor dudagını emiyor gibi yapıyor.ağzı kapalıykem ıııı diye ses çıkarıyor sadece.onun dışında susuyor.desteksiz oturuyor.eline oyuncak alıp oynuyor ama dönme yok artık.emekleme zaten yoktu.hadi dönmeyi önemsemedim sonuçta artık oturmayı öğrendi dönmek istemiyor heralde dedim.ama ses çıkarmasıns noldu anlamadım ki ya.zaten sesli de gülmüyor hiç gülmüyordu.bekliyorum şu anlık tabi de ,sizin de görüşleriniz bana yardımcı olur.