gulceninannesiii merhaba , benim oğlumda 35 aylık, 1 aydır kreşe gidiyor .. ilk 3-4 gün herşey çok güzeldi, sonrası tam bir felaket.. uyandığı andan itibaren ağlıyır, sinir krizi geçiriyor anlatamam size 🥺 ben işi bırakmıştı. doğumda ama evde yetemiyorum artık, akranlarıyla vakit geçirsin diye kreşe başlattım onun açısından daha iyi olur diye ama hala ağlıyor , ve bende ne yapacağımı bilmiyorum, okul pes etmeyin diyor, oraya girince 10 dk sonra sakinleşiyormuş, sabah 10.30-15 gibi bir süre kalıyor, güle oynaya çıkıyor ama sabah oraya gidene kadar delircek sanki, ne yapmamız lazım bize yardım edin 🙏🏻🥹