Blmmss benim yeğenim de istemiyor ama o açıkçası öğretmenin koyduğu kurallardan hoşlanmadığını belirtiyor. Kural istemiyor yani. Oturup etkinlik yapmak istemiyor, dağıttığı oyuncakları toplamak istemiyor, o an koşup oynamak istiyorsa mesela öğretmen buna izin vermiyorsa ki etkinlik esnasında izin vermemesi çok normal, bunu istemiyor. Okuldaki disiplinden rahatsız ve bu çok açık belli yani ama alışacak. Evdeki özgürlük çok cazip geliyor şu an bizimkine. Haliyle okulu istemiyor.