Merhaba hanımlar 4 aylık oğlumun kafa şeklinde beni rahatsız eden bir durum var. Alttaki şişlik çok fazla sanırım ya da üstte bir boşluk var gibi arkası tümsek duruyor. Kafa düzleşmesi olsa direkt dümdüz olması gerekiyor oğlumun resmen inişli çıkışlı. Sebebi ne olabilir ve düzelir mi? Yatış pozisyonuna çok dikkat ediyorum bu arada
