Aysedemir__ Selam kızlar bebeğim 1.5 yaşında bebeklik saçlarını hiç kesmedim sizce kessem mi kıyamıyorum da kız çocuğu nebileyim bilemedim :) bide kesmekle daha gür çıkar mı saçlar ?
denizalismom Aysedemir__ 7 aylıkken kestim tekrar uzadı . Ve bebek saçları incecikti şimdi biraz gürleşti
Deletedmom_206 Aysedemir__ Kesmekle saç gür çıkmaz. Oğlumun saçlarını 2 yaşında kestirdik çok uzamıştı. Ama kızım olsa kestirmezdim. Şimdi oğlanınkini de uzatıyoruz
[silindi] İlk 6 aylıkken kestirdim. Ama kesilince gür, sık çıkar diye bir şey yok. Annem ben küçükken kaç defa sıfıra yakın saçlarımı kestirmiş gürleşsin, diye. Ama ne yazık ki gür bir saçım yok 😌
Aysedemir__ 153s34 valla ya kıyamıyorum zaten nebileyim herkes kes diyor ama ben alakası olmadığını düşünüyorum gürlükle 😀
1prensesannesi__ Deletedmom_206 aynısını söyledim 😁 sac genetiktir yani kesince gür mu çıkarmış benim niye dogdugumdan beri ince telli annem de kestirmiş ama değişmemiş yani 😅
Ucansupurge Aysedemir__ 3 yaş kızım 3-4 kere saçını kestim. Kıvırcık sapsarı saçları vardi. Şuan koyu bir sarı ve dalgalı yeryer düz oldu saçları 🥹
marsuk Ucansupurge muhtemelen doğru bakımla kıvırcık olur. Kıvırcık saça özel bakımları araştırmanızı tavsiye ederim
huda1903 Aysedemir__ ben kestirmiştim saklıyorum hala o saç kesilmedikce incelip yukarı doğru çıkıyo saç daha da incelip sağlıksız oluyo gürleşme olayı o incelen kırılan saç gidince daha kalın sağlıklı duruyo
The_paues Aysedemir__ okuduğum bi kitapta bebeklerin saçının kesilerek gürleşmesi gibi bişeyin olmadığı yazıyor.hatta kış mevsiminde zararı var üşür diyordu.yaz olsa neyse.kızsa bencede kestirmeyin benim oğlum var 13 aylık hala kesmedim kıyamıyorum 🥰
Anneogul23 Aysedemir__ benim oğlum 21 aylık hala kesmedik saçını kıyamıyorum çok uzamış şimdi de kış geldi anca yazın keseriz
1prensesannesi__ Aysedemir__ kesince gür çıkmaz sac genetiktir inceyse incedir,gürse gürdür benimde doğduğumdan beridir ince tellidir değişmedi yani çoğalıyor ama ince telli sonuçta
Aysedemir__ 1prensesannesi__ ay genetik demişken babası kel 😀 benim saçlarım gürdü ama doğum vs biraz döküldü eskisi gibi değil bilemedim inşallah bana çeker 😀
mylife_ Aysedemir__ kestim 2-3 kez ilk saçları seyrekti incecikti kestikten sonra gürleşti çok çabuk uzuyor yani