Kızlar ben hayatim boyunca çocuk istemedim çevrem bilir hep söylerim bir kedim var 8 yaşında benim çocuğum o derdim ama 2. Evliliğimi yaptığımda doğru es mi yoksa anne olmanın da bir zamanı mi var bilemiyorum çocuk istedik ve Allah’m hemen duamızı kabul etti 2 yaşında bir oğlum var Rabbım kucagimdan yerini eksik etmesin. Kolik bir bebekti geceleri uyku nedir bilmezdi inanın 2 senedir uyumadık daha yeni yeni düzeliyoruz. Çok zor büyüttüm anlayacağınız her anne gibi. Şimdi evim çok huzurlu aksamlari gülüşmeler oynasmalar çok mutluyum ailemle. İkinci çocuğu asla istemiyorum maddi olarak ta gücümüz yok manevi olarak da bakamam bu konuda netim. Ama dün gece rüyamda hamile olduğumu gördüm ve çok ağladım mutluluktan. İstemiyorum sanıyordum ama nasıl istiyormusum aslında diye ağlıyordum. Uyandım içim bir garip dertleşmek için yazdım size çevremde pek arkadaşım yok beni arkadaşınız gibi görüp birseyler söyler misiniz ? Bu arada ben çok nadir rüya görürüm ve gördüğüm rüyalar bir şekilde çıkar.