Sanki bize soruyorlar ne kadar olsun diye.Tas catlasin 21,22.000 TL olur.Zaten asgari ücretten bahsetmeleri yetiyor ertesi gün zamlar binmiş oluyor.Asgari ücret ve artan zamlar baş başa gittiği sürece bizim için 40.000 dahi olsa birşey ifade etmiyor maalesef.Cay kaşığı ile verip kepçe ile alıyorlar.