Bence asla dert edeceğiniz bir durum yok benim bebeğim 2700 gr doğdu ve sarılıktan filan 2300e kadar düştü öyle küçüktü ki 46 cmdi. Ve tam 6 ay boyunca kafayı yiyecek gibi sadece kilosunu problem ettim:) ( hala ediyorum ama olsun 11 aylık). İlk 3 ay çok güzel kilo almıştı neredeyse her ay 1 kilo. Ama sonra 500 gr 300 gr ve en son 100 gr almıştı 5.ayında aldığı kilo o kadar azdı ki Allah doktorumdan razı olsun asla korkutmadı beni mama verelim mi dememe rağmen hayır dedi gayet iyi gidiyor 2 katına çıktı ve bir ay daha ne olursa olsun sadece anne sütü vereceğiz zaten alacağı şurada 1 ay daha dedi başka doktor olsaydı belki neler yapardı mamaya geç derdi tahlil vs falan. Ve demişti ki ek gıdaya geçince bence toparlayacak. gerçekten öyle oldu ve hala sütümde devam. Yani anlayacağınız bazen kilo alır bazen almaz aslında bunlar normal şeyler bizi bazen doktorlar okuduklarımız korkutuyor. İnanın bana bebekler çoook akıllı o zaten kendine yettiği kadar her şeyi alıyor aslında 😍 hala kızıma ay çok küçük falan diyinler oluyor bende şey diyorum sadece anne sütü( artık bilerek söylüyorum çünkü mamayla bir tutamazlar) millet alışmış tospik bebeklere haliyle bizimki küçük geliyor :) ama mama vermez miydim doktorum gerekli görseydi verirdim asla mama kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın