Arkadaşlar tam 69 gün önce doğum yaptım. Ama kanamam 43.gün bitti sandığım halde 17 gün sonra tekrar başladı. Belki regl olmuşumdur dedim ama bittikten sonra bu sefer de 15 gün sonra yine başladı.
Bu durum normal mi, doktora gitmeli miyim? Teşekkürler şimdiden.