Benimde çok çatlağim oldu catlaktan ziyada yırtık yırtık özellikle alt taraflar çok üzülüyorum gördükce doguma iki hafta kala zirveye ulaşmıştı birsuru şey kullanmama rağmen. Bence bu iş genetik.
retinol iyi geliyo diyolar ama o da emzirme döneminde kullanılmıyor. emzirme bittikten sonra bende denicem bakalım fayda eder mi bilmiyorum ama.