Her çocuğun gelişimi farklıdır canım kıyaslama tabiki yapılmaz kimi emeklemeden bile yürür. Bizim 2aylıkken kendini döndermeye çalışıyodu yastıksız yatırmıyordum dönüyordu ara ara aceleci çıktı sanırım hala erkenciyiz bazı şeylerde bence çünkü 4aylıkta tam dönüyordu 5de sürünüp kendini ileri atmaya başladı 6da göğsünü çarpa çarpa gidiyordu 7de emeklemeye ve tutunup kalkmaya başladı şuan 8 aylığız emekliyor kendi kendine emeklerken oturuyor ve tutunup sağa sola doğru kanepede yürüyor