Kızım 11 aylık. Geçen haftalarda enfeksiyon sebebiyle antibiyotik kullandık. İlk defa kullandığı için midir bağırsakları çok kötü oldu. Hem ishal hem inanılmaz bir gaz. Gece yarım saatte bir gaz sancısına uyanır oldu. Doktorun yönlendirmesiyle maflor damla kullandık. 1-2 güne toparlattı damlayı 4 gün kullandık ama bu seferde kabız oldu:( maflor kullanıp kabızlık yaşayan var mı? Kabızlık için birşeyler vereceğim bu sefer yine ishal olursa diye korkuyorum