agustosbocegimm1608 metehanbabyy sleepy de denedim ama o da biraz sert yapısı var sadece poposunu değil bel kısmını bile pişik yaptı
metehanbabyy agustosbocegimm1608 benim oğlumu öyle yaptı hemen primaya geçtim rahatladım kızımda molfix ile başladım sleppy geçtim rahatladım bu da olmasaydı prima alacaktım ama kesinlikle prima
Leylus agustosbocegimm1608 selam canım.2.oğlum 3 Ay 8 günlük.molfix 4 numara kullanıyorum çok memnun kaldım.Ben normalde prima kullanıyordum çok memnundum boykot etmek için slepy geçtim hiç memnun kalmadım.Molfix deneyeyim dedim gerçekten güzel yapısı dokusu sızdırma yok ince şuan elimde slepy var diye gündüz slepy gece molfix kullanıyorum 4 numara.
agustosbocegimm1608 Leylus sanki molfixin kalıbı büyük gibi o yüzden 3 e bile yeni geçtim dediğiniz gibi 4 e baslarsam bir sorun olmaz değilmi burda bir arkadas büyük numara bacak yapısını bozuyor gibi bir sey demişti
aslanannesiiii06 agustosbocegimm1608 benim oğlum doğduğundan itibaren ek gıdaya geçene kadar hep cıvık ishal gibi kaka yaptı. Biz hep molfix kullandık ama mavisini kullanmadım. Sarı paketini kullandım. Şimdi de 2 aydır premium olanını kullanıyorum çok memnunum hiç sızdırma taşırma olmadı
agustosbocegimm1608 aslanannesiiii06 ben de mavisini kullanıyorum ya herkes sarı paket diyo bide onu denicem
Leylus agustosbocegimm1608 yani bence 4 numara büyük olmuyor rahat oluyor gibi geldi bana ben doktora sormuştum kalça çikikligi olan bebeklere 2 tane üst üste bez taktiriyoruz öyle bisey olmaz demisti ama benim kuzenimden mesela buyuk alma bacakları ayrık olur demişti
aslanannesiiii06 agustosbocegimm1608 ben sarıdansa yeni çıkardıkları premium olan mavi beyaz paketi çok beğendim
metehanbabyy agustosbocegimm1608 Migros u takip edin iki ayda bir falan 2 al bir 1 öde oluyor primada
busero Prima kullaniyorum aktif bebe 2 aylik kizim çok memnunum. Molfix ve slepy denedim ikisindede sizdirma oldu.