Fulyasin08 benim eltimle kaynim boşandı gorumcem sebep olmuştu gorumcemde o gun doktora gitmisti meme kanseri riski var bende instagramda halamla konusurken eltime yaptiklari karsisina cikti ama yine de yazik inş iyilesir dedim veesim onu goturdu adanaya doktora bende artik.soforu olur dedim.ve benim hesabim esimin telefonunda acikmis butun yazismayi gormus aradi beni evden defol git dedi gorumceme anlatmis o da aradi ikisinden de defalarca ozur diledim ama bos evden git yoksa gelince seni oldurrum dedi ve yarim saat icinde butun ailesine yaydi herkes tek tek annemi aradi sikayet etti sonuc olarak kac gundur burdayim..bi akillida kalkip ona demiyoki tmm haklisin ama insan ablasi icin karisini birakmaz kovmaz diye😢