krlce Kakasinda siyah ya da koyu yeşil parçalar var. Ispanak tattırmıştım önce o diye düşündüm ama 4-5 keredir oluyor hala. Bilgisi olan var mı
3kedili2bebekli krlce her yediği öyle parçalı gelebilir muz ispanak herhangi bir meyve kabak falan yapar
karabela krlce dahada degisik seyler goruceksiniz benim oglum sosis yediginde pembe yapmisti cok sasirmistim belli bi yasa kadar pek ogutemiyor vucut
3kedili2bebekli krlce meyveler kararıyor ya yediği meyveler o yüzden öyle çıkıyor 😂 belki de ogutmeye başladı yarı öğütülmüş çıktı normal yani
krlce Havuç yediğinde havuç parçaları çıkmıştı doğal olarak farklı şeyler tattırdım birkaç gündür hep siyah parçalı olunca endişe ettim