yohh_yavv damla106 daha zamanı var canım ya eğer diş olsa o diş köklerinde çizikler oluşur o zaman hemen çıkar ama bunun zamanı var gibi daha
1prensesannesi__ damla106 bizimde böyleydi yaklaşık 1 ay sonra falan çıkardı ilk disini şimdi 2 dişi var üstlendi 2 tane geliyor
Cennetmahallesipembe damla106 biraz daha var annesi sulu diş kaşıyıcıları soğutup verin eline taze soğan ve pırasa da tavsiye ederim
ahseney Diş canım tam çıkması 1-2 ayı bulur ama bu haftaya zorlar gibi diş etlerini 1-2 haftayı bulur patlaması gözüküyor çünkü
yodamom Gul-42 benim bebeğim 10 ayşık daha hiç dişi çıkmadınayalrdır sancı çekiyor alttaki nirndamağı böyle çukur ve koyuluk var. Ne zaman çıkar böyle gözükünce? Birkaç haftadır vardı çıkmadı 2 gündür koyuluk daha net