Herkese günaydın hanımlar 2 ay önce normal doğum yaptım 10-15 gün kanamam sürdü sonrasında sarı kötü kokulu akıntı başladi dikişlerimin enfeksiyon kapmasi şüphesi ile hastaneye gittiğimde dikişlerimin iyi olduğu söylendi neyse sonra kötü koku geçti ama akıntım devam etti yeşilimsi sarımsı şekilde lohusaligimin 36. Gününde dikis kontrolüne gittim dikişlerim iyilesmisti doktor akintimi gördü ama sorun olmadığını söyledi geçer dedi şimdi iki ay oldu ama hala akintim var hemde fazlasıyla iç camasirlarim sapsarı ve ıpıslak oluyor çok rahatsız oluyor ne kadar değiştirirsem değiştireyim degistirdigim an sanki çiş kaçırıyormuşum gibi akmaya başlıyor akıntım sarı ve su gibi iç çamaşırında katı bı hal alıp kuruyor aşırı rahatsızlık verici anlıycağınız ve ilişki sırasında hala dikiş kısımlarına baskı uygulayinca acı veriyor yani çok rahatsız etmiyor ama genede bı ağrı var böyle bı durum yaşayan oldu mu ne yapmalıyım çok rahatsızım bu durumdan