venediktaciri Hanımlar çok kötü nezleyiz . Bebeğim , büyük kızım ve ben . Ne iyi gelir burun akıntısı ,bogaz yanması , hapşırık .
Beybisii_ venediktaciri kardeşimin ogretmeni kızına dogdugundan beri antibiyotik kullanmamış 7yasinda kızı sıcak su limon bal iciriyormus bolca c vitamini tüketin mandalina portakal falan su için bol bol
venediktaciri Beybisii_ yapayım öyle teşekkürler insallah geçer ya bebeğim burnu tıkalı hep büyüğü de 4 yaşında burnu akıyor sürekli .
Beybisii_ venediktaciri serum fizyolojik kullanabilirsin açmak için bebeğin burnunu aspiratörler var cekiliyo ondanda alabilirsin çok rahat oluyor
venediktaciri Beybisii_ bebeğin burnunu çekiyorum ama yine de rahatsız anlamadım sanırım bogazi falan yanıyor