yaraliceylanim merve0715 en sağlıklısı çünkü içeriği sadece zeytinyağı genel olarak bebeler içebiliyo kusma dan
mavii_98 merve0715 aile hekiminin verdiği paraben içeriyor ve gaz yapar demişti doktorum bu yüzden değiştirdi pedia D verdi bize bunuda devlet karşılıyor