busradefneecan bebeğim yenidoğan dönemindeyken öyle olmuştu bizim de bazen vitamini vermeyi unutuyordum o gün gayet iyi geçiyordu ama verdiğim gün gaz sancısı oluyordu ağlıyordu asla uyumuyordu sonra bi arkadaşım söylemişti sağlık ocağının damlasını mı kullanıyorsun diye o da yapabiliyormuş ben de araştırdım baya ocean aldım gerçekten damladanmış değiştirdikten sonra hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür. Sağlık ocağının verdiği kan ve d vitaminin içeriklerinin temiz olmadığını söylediler.