tarcinlikurabiyee Yani benim izleyeceğim yol evliliğimizin kalitesini arttırmak olduğunu, suçlayıcı bir dil kullanmadan tamm insanız olabilir fakat bu hatatı devam ettirmenin olgun bir insana yakışmayacağı hatanın neresinden dönülse kar olacağını ve bunun bir süreç olduğunu bildiğimi söylerdim. Ama sürekli aynı döngüye girmezdim, girip bakmışmı diye sürekli kontrol etmezdim. Çünkü bi noktada o çocuğumuz değil bizim elimizde, hepimizin farklı noktalarda kusurları var. Dua ederdim, gerisi onun hesabı