acemianniko oğlum 16 buçuk aylık 🤣 75 cm 9800 gr. Persentil dışında sayılır😅Ben 163 eşim 180 küsür emin olamadım kaçtı şuan yanlış yazmiyim ama 187 olması lazım 🤣 sizin ve eşinizin boyu uzun değil bence normal yani. Oğlum 6. aydan beri takipli doktordan. Anemisi var. Hastanede de yattı. Çölayak vs 7. Aylarda bakılmıştı. Oğluma tandem testi vs de 3 kere yapıldı. Son test temiz çıktı. En son artık Akdeniz anemisi taşıyıcılığına kadar bakıldı bir şey çıkmadı. Yemesi çok iyi ama uzayıp kilo almıyor 😅🤣 doktorlar da şaşırıyor o kadar yemeğe nasıl uzamayıp kilo almadığına ama artık takmıyorum ben 🤣🤣 bu arada beslenmesi listeli oğlumun akşamları haftada 1 balık, haftada 2 tavuk, haftada 2 köfte yer. Geri kalanlarda etli sebze yemeği olur. Öğlenleri de kıymalı, ilik sulu çorbalar içer. Sabah 1 yumurta, ceviz, peynir kesin yer. Ara öğünlerde meyvesi eksik olmaz 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ ama yapacak bir şey yok uzamıyor yani.