Arkadaşlar bebeğim 12 ay 18 günlük akşam 8 de uyudu gece 6 7 kez uyandı devam etti ama besiginde yanıma aldım yatırdım 1 2 saat uyudu sonra deli gibi ağlamaya başladı meme de bile ortalığı yıktı. Oturma odasına getirdim. Bacağının üstüne basınca ağlıyor ayağa kalkinca ağlamaya başlıyor. 2 gündür yürümeye başladı daha yeni kendi. Ne oldu bı çocuğa bı anda beşikten alırken bacağını mi vurdurdum uyku sersemi diye düşünmeye başladım. Ve ya uyuşmuş olabilir mi ayağa kalkmadan oyun oynuyor şimdi kendi. Çok korktum başına gelen varmı yeni yurumeye başladı bacağı mi tutuldu acaba tek bacağında sanki acı varmiş gibi geliyor gözlemlediğime göre. Eşimi uyandırdım çoraplarını çıkardık ayaklarını bacaklarını kontrol etti eşim hareket ettirdi oynattı kaldırdı ses çıkartmadı sikinti yok dedi eşim ama hala icim hiç rahat değil. 😫 Ne olmuş olabilir ki bı anda