Pamukpasta Hanımlar bebeğim henüz 2 aylıkken adet olmaya başladım. şimdi ikinci kanamam çok yoğun oluyor ilki de öyleydi. Bu şekilde kanaması olan var mı acaba? Düzensizlik normal demişti Dr ama yoğunluk tedirgin etmiyor değil…
fundagb Pamukpasta ben ilk adetimde depend kullandım o bile yetmedi 😂 Şuan yine adetim depend kullanmıyorum ama max 20 dk da bir ped değişiyorum 😂
kalbiminbebegi fundagb ya bende aynı durumdayım şu anda lohusa alıp bittikten on gün sonra adet oldum çok fazla kan var