Kızlar yardım bebiş 3. Ayında bazı geceler çok iyi bazı geceler berbat sürekli oyalanmak istiyor hemde gecenin geç saatlerinde , dün gece saat 20 den sabah 4 e kadar uyurken tabi arada emzirme var, bu gece saat 3 e geliyor hala ayakta, bu kadar değişken olması normal mi, son çare ayakta sallıyorum, ayakta sallanıpta direnen çocuk mu olur ağlıyor deli gibi , bazen gazı oluyor bazen de sebepsiz yapıyor , ve sorun şu uyutup yatırıyorum kalkıyor, tam uyudu diyorum 5 dakka sonra viiiikkk , uykusuzluktan sinirimden kendimi zor tutuyorum , uyusun diye ne yapmam lazım , rezene mi vereyim ne bu saçma damlalar var onlardan mı alayım akıl verin lütfen , üstelik beslenme saatleri de düzenli gündüz de sürekli düzenli uyutup uyandırmaya çalışıyorum o ne kadar uyarsa tabi orası ayrı 😪 tek kelimeyle yoruldum !? Yardım lazım