ranarumeysa İki buçuk aylık kızım doğduğunda yüzünde vücüdünda tüy çoktu dökülmeye başladı ama kaşının ortasında ve bıyığında da var oralar da dökülür mü inşallah dökülür dökülmesi için yapabileceğim bir şey var mı