Alpimanyas Bebeğim gece kesintisiz uyuyordu fakat 18 aylık olduğunda gece uyanmalara başladı 18 ay uyku gerilemesi oldu dedim fakat 2 3 hafta oldu aynı desteklı uyuma yok birde gündüz uykusunu bıraktık o yüzden 18.00 de yatırıyorum yaşayan varmı
yenianne01 Alpimanyas akşam 18.00 da mı uyutuyorsunuz çok erken bir uyuma benimde oğlum 18 aylık ve gündüz uykusu çok önemli uyutmaya devam etmelisiniz bence
Milkmama Alpimanyas bu aylardan başladı ve hala devam şu an çok daha kötü uyumayıp oyun oynuyor bir de 21 aylık tükendim
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Oğlum şuan 18 aylık 7 aylık oldğundan beri kesintisiz her gece en az 1 kere uyanıyor uyanmadığı gece yok artık usandım 11 aydır her gece uyanıyor ne yapıcam bilmiyorum.