Kızlar 2 3 seferdir kuyumcuya gittiğimde bi soru oluşuyor. Bir keresinde kadının biri yarim altın yerine 2 3 tane çeyrek aldı sonraki sefer gittiğimde yeni dogum yapmış kadın geldi çeyreklerimi gram yaptırmak istiyorum dedi acaba neden düşük alıyorlar amaç ne