HeeSenCokBiliyon aslanmommy ben oğlum bi yerlere tutunup kalkmaya başladıktan sonra geçmeyi planlıyorum az vaktimiz kaldı galiba 😀
yonca004 aslanmommy bugün 2 yaşına giricek. Hala ikinci kademeye almadık.Bizim yatağımız ile duvar arasında aralarında boşlukta yok. Başucunda komodin var😂 üç tarafı çevrili yani ikinci kademeye alırsam imkan yok içine yatıramam.
Gizmokzilla aslanmommy oğlum maşallah hee şeyi çok hızlı yaptığı için bunu da çok hızlı yaptı ve ben 6.ayında aşağı kademeye aldım çünkü tutunup ayağa kalkmaya başlamıştı 🤣
aslanmommy Kiziveannesii yatırırken zorluk yaşadınız mı çok alçak oluyor çünkü. Benim bebeğim dün ayağa ilk defa kalktı 9 aylığız, korkudan yatağa yatıramıyorum kalkar düşer diye.
Nefeslihyt aslanmommy ben 7. ayından beri öyle yatıyorum ama yüksek yatak aldım e bebekten süngerle çok alçak oluyordu
Kiziveannesii aslanmommy ben o yatağın altına bide tek kişilik battaniye katlayıp koydum ilk zaman zorlandım ama alıştım şuan gayet rahat oluyor