livosss Ayda 3 tane aşı vurulacaktı 2 Sini vurdular diğeri elimizde yok gelince arıycaz dediler bebeğim 7 aylık oldu aramadılar ben aradım sağlık ocağını hala gelmedi diyorlar gecikmesi bir sorun yaratır mı acaba
Esra_0714 livosss Evet bizide arayacaklar ama aramadilar ama bizim ebemiz senin sora bilecegin sağlık ocağı falan varsa sor vurdur dedi bana haber ver demişti bende şimdi araştırıyor um
tugba825_ livosss bence etrafınızdaki sağlık ocaklarına bi sorun varsa vurdurmuş olursunuz bende yarın gidicem 6 ay aşısına vardır inşallah
Cerenncee Bana geçen cuma geldi gelin yapalım dediler bebeğim hastaydı götüremedim bugün götürcem ben de
seymaa01 Cerenncee sağlık ocakları kapalı değil mi grev yapıyorlar ama adanada sizin orası da kapalı olabilir bi sorun derim